Sociale en communicatieve vaardigheden
Een chauffeur communiceert dagelijks met klanten, collega’s en onbekenden. Veelal communiceren chauffeurs onbewust op een manier die zij zichzelf hebben aangeleerd, terwijl de chauffeur wel het visitekaartje is van het bedrijf. Een verkeerde manier van communiceren kan meer schade aanrichten als je in eerste instantie misschien denkt. Helder en duidelijk communiceren voorkomt misverstanden en draagt bij aan een prettige werkrelatie.
Inhoud cursus
Tijdens de cursus leer je alles over: representativiteit van persoon en voertuig, beroepshouding, het omgaan met klachten, verbale en non-verbale communicatie, piekstress en meer. Doel is je bewust maken van het positieve effect van een juiste beroepshouding en correcte manier van communiceren.
Programma, locatie en agenda
Het is een eendaagse theoretische of e-learning cursus. De cursus kan zowel op ons eigen trainingscentrum plaatsvinden als op jouw locatie.
Vragen?
Interesse in een cursus maar kun je wel wat advies gebruiken? Vraag hier een adviesgesprek aan.
Alle op deze website vermelde tarieven zijn exclusief aan-/ afmeldkosten CCV per deelnemer. Alle tarieven zijn BTW vrij voor particulieren en exclusief 21% BTW voor bedrijven.